22 Şubat 2009 Pazar

Sevgili Birsen'in ilk Pastaları...

Dün gelen bir maili sizlerle paylaşmak istiyorum. Sevgili Birsen, Aralık ayı içinde beni aradığında Prag'da yaşadığını, Ocak ayında İstanbul'a geleceğini, blogu takip ettiğini ve bu konularla ilgili eğitim almak istediğini söyledi. Ocak ayında 3 gün boyunca Şeker Pasta eğitimlerine katıldı. Son derece keyifli geçen 3 günün sonunda Şeker hamurlu pasta yapımı ve modelleme üzerine aldığı bilgilerle Prag'a dönen Birsen'den dün gelen mail beni çok mutlu etti. İşte bu gördüğünüz pastalar sevgili Birsen'in ilk denemeleri... Oldukça başarılı görünen pastaların lezzeti de fazlasıyla beğenilmiş... Sevgili Birsen'i emeğinden ve azminden dolayı tebrik ediyor 'Ellerine Sağlık' diyorum :) İstanbul'a geldiğinde umarım bana da uğramayı ihmal etmezsin!..

6 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Banucum öğrencin ilk denemesi olmasına rağmen , sayende harikalar yaratmış.Seninde onunda ellerine sağlık.
Sevgiler..

şeker pasta dedi ki...

Feyzacım çok teşekkürler. Gerçekten çok mutlu oldum bu fotoları görünce...
Sevgiler...

NiNo dedi ki...

mmmmm harika pastalar ogrencinin ellerine saglik

şeker pasta dedi ki...

Ninocum çok teşekkürler...

pelince dedi ki...

Banucum hem seni hemde Birseni tebrik ediyorum....

Sevgiler.

meral dedi ki...

Merhaba,

Benim oğlum Oğuz için örümcek adamlı çok güzel bir pasta hazırlamıştınız.Hem tadı hem de görüntüsü harikaydı.
Oğlum durmadan benden o pastayı istiyor.

Daha önce pastacılığa olan ilgim sizin pastanız sonrası daha da arttı
Sitenizi takip ediyorum.

Verdiğiniz kursların ücretini bana iletebilir misiniz

Çok teşekkürler